כמה באמת עולה להזמין טכנאי להתקנת טלוויזיה?

מחיר התקנת זרוע טלויזיה

בשעה טובה התחדשתם בטלוויזיה חדשה, ואתם רק מחכים לרגע בו תוכלו להדליק אותה ולצפות בסדרות ובסרטים האהובים עליכם. אם גם אתם, כמו אנשים רבים, מתכננים לתלות את הטלוויזיה שלכם על הקיר במקום להעמיד אותה, אנו ממליצים לשכור את שירותיו של טכנאי מקצועי להתקנת טלוויזיות. סיכמנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על הליך ההתקנה וכמה זה הולך לעלות לכם. רמז: הרבה פחות ממה שחשבתם!

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים טכנאי להתקנת טלוויזיות?

לפני שאתם מתקשרים להזמין מתקין טלוויזיות, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת מראש בטרם תחילת העבודה. ראשית, אנו ממליצים להסגר מראש על המיקום והגובה בו אתם מתכוונים למקם את הטלוויזיה החדשה שלכם, ועל המרחק ממנה בו תשבו. כמו כן, מומלץ לשים לב ממה מורכב הקיר עליו את תתלו את הטלוויזיה, כיוון שקירות גבס, למשל, דורשים כלים מעט שונים מקירות בטון רגילים. 

בנוסף, מומלץ לוודא מראש שלמתקין שלכם יש המלצות וניסיון על ידי בדיקה באינטרנט וברשתות החברתיות, והאם המתקין שלכם מספק אחריות על העבודה שלו. התקנה ותלייה של טלוויזיה היא אמנם לא מסובכת כמו הנדסת טילים, אך תמיד טוב שיהיה למי לפנות ליתר ביטחון. 

מתקן התלייה:

מתקן התלייה עליו תשב הטלוויזיה שלכם הוא למעשה הדבר הראשון אותו תידרשו לרכוש בטרם תליית מכשיר הטלוויזיה. ישנם מתקינים שיוכלו לספק לכם מתקני תליה בעצמם, אך בכדי להימנע ממצבים בהם למתקין אין את המתקן הדרוש, אנו ממליצים בחום לרכוש את מתקן התלייה מראש.

ישנם שני סוגים עיקריים של מתקני תלייה לטלוויזיות: מתקן צמוד קיר ומתקן זרוע. מתקנים צמודי קיר הם לרוב יציבים יותר ומתאימים להתקנה על כל סוגי הקירות, בעוד שמתקני זרוע מאפשרים הזזה של המסך לכיוונים שונים, אך אינם ניתנים לתלייה על קירות גבס. 

העלות של מתקני תלייה נעה בין 150 ל- 200 שקלים, בהתאם לסוג המתקן ולגודל הטלוויזיה אותה הוא מסוגל לשאת. 

מחיר התקנת זרוע טלויזיה

מעוניינים להזמין מומחה להתקנת הזרוע? לחצו כאן למידע נוסף

ממה מושפע מחיר ההתקנה?

לרוב, המחיר של התקנת טלוויזיה על ידי טכנאי טלוויזיות מקצועי תעלה סביב ה- 200-350 שקלים. מחיר ההתקנה מושפע משני גורמים עיקריים:

  • גודל הטלוויזיה: כמו שאתם יכולים להבין, ככל שהטלוויזיה שלכם גדולה יותר, כך תידרשו לשלם יותר. עלות של תליית טלוויזיה בגודל של עד 60 אינץ' תנוע בדרך כלל סביב ה- 200-250 שקלים. עבור טלוויזיות גדולות יותר, העלות תהיה לרוב גבוהה יותר בכ- 50-100 שקלים. אם הטלוויזיה שלכם גדולה במיוחד, יכול להיות שתצטרכו התקנה יותר רצינית שתעלה אפילו יותר.
  • סוג מתקן התלייה: התקנת טלוויזיות על מתקנים צמודי קיר הינה פשוטה יותר, ותעלה לרוב סביב ה- 200 שקלים, בעוד שהתקנת על מכשיר זרוע תעלה לרוב כמה עשרות שקלים יותר. 

 

דילוג לתוכן