קונים מצבר לרכב? שלא יעבדו עליכם.

מכונית חשמלית עם מצבר

אדם מן השורה לא אמור להבין בכל מה שקשור למוצרים הקיימים אצלו ובוודאי לא אמור לדעת כיצד לתקן אותם. בשביל זה יש את בעלי המקצוע שעברו הכשרה כדי לטפל לאדם הרגיל בכל המוצרים אשר רכש אותם וכעת הם מקולקלים. בייחוד בענף כלי הרכב אדם רגיל אינו מבין גדול בכל הקשור לתיקון החלקים השונים ברכב. כאשר אנו מדברים על החלפת מצבר לרכב לא תמיד האדם הממוצע  יודע האם המצבר של הרכב יש צורך להחליפו או לא? וכן גם אם יש צורך להחליף מצבר לרכב לא תמיד כולם בקיאים בסוג המצבר או באיכותו ובמחירו. קיימים בשוק מוסכי הרכב הרבה מאוד מוסכים שנתנים שירות עבור החלפת מצבר לרכב אך לא כולם בבחינת "יצאת צדיק".

אז איך באמת נדע שלא עובדים עלינו עם מצבר הרכב?

להלן כמה טיפים חשובים שעשויים לעניין אתכם לפני רכישת מצבר חדש לרכב.

בראש ובראשונהאסור לצאת בהצהרה של "איני מבין כלום ברכב" הצהרה שכזאת גורמת לכם להיות טרף קל לנוכלים. לפני שרוכשים מצבר לרכב עלינו לדעת כמה פרטים טכנים על סוגי המצברים למיניהם ועל אופן עבודתם. מצבר לרכב הינו אחד הגורמים החשובים ביותר לעבודה תקינה של הרכב המצבר מספק אספקת חשמל עבור הנעת הרכב ועבור החלקים הצורכים חשמל ברכב לכל רכב יש את סוג המצבר המתאים לו לפי גודל מנוע הרכב וצריכת החשמל שהרכב דורש.לדוגמה מצבר 60 אמפר בדרך כלל יתאים למכוניות משפחתיות כגון מיצובישי או מאזדה.  אורך חייו של מצבר לרכב אמור להיות בין שנתיים לארבע שנים.

בנוסף ישנם שני סוגים עיקריים של מצברים לרכב הראשון הוא מצבר אטום שאינו מצריך תחזוקה שוטפת והשני הוא מצבר שאינו אטום ומצריך תחזוקה שוטפת על ידי הוספת מים מזוקקים מידי פעם אל תוך המצבר עצמו. כאשר רוכשים מצבר לרכב חשוב לבדוק איזה סוג מצבר קיבלנו כדי לדעת איך ואם צריך לתחזק אותו. עוד דבר שעלינו לשים לב אליו הוא האחריות שאנו מקבלים על מצבר הרכב בדרך כלל תאריך התחלת האחריות מוטבע על גבי המצבר עצמו יש לבדוק את הטבעת התאריך על גבי המצבר שלא  נקבל מצבר ישן עם תאריך ישן ותיגמר לנו האחריות הרבה מהר לפני שהיא אמורה להיגמר לכן  חשוב לבדוק לפני שקונים מצבר לרכב האם הוא חדש באמת או לא? לא פעם אנשים תמימים שילמו מחיר מלא  על מוצר חדש עבור רכישת מצבר לרכב וקיבלו מצבר משומש שנראה כחדש.ניתן לברר בנושא רמאויות בצרכנות באתר המועצה הישראלית לצרכנות. תמיד חשוב לרכוש מצבר מותג שמיוצר על ידי חברה מוכרת וידועה כגון שנפ או ורטה ולא התנסות בכל מיני סוגי מצברים המיובאים מחו"ל ואינם מתאימים לעבודה במזג האויר הישראלי.

למעשה הדבר הנכון הוא לפנות לחברה ידועה ומוכרת בתחום המצברים לרכב אשר יש לה מוניטין והמלצות מלקוחות שכבר קיבלו שירות ונהנו משירות טוב. מכונית חשמלית עם מצבר

חברתנו מציעה שירות החלפת מצברים לרכב מכל הסוגים לכל סוגי הרכבים למיניהם רק אצלנו תמצאו מחירים הוגנים שירות ואמינות וכמובן המלצות של לקוחות מרוצים מאחורינו עומדים אלפי לקוחות מרוצים וביניהם חברות עסקיות גדולות בתחום הרכבים וכן לקוחות פרטיים. כמו כן ניתן לקבל בחברתנו שירות החלפת מצבר עד הבית ללא עלות נוספת ולקבל התקנה מקצועית של מצבר הרכב המותאם במיוחד לרכב שלכם.

עלות של מצבר לאוטו
קראו עלות של מצבר לאוטו – לחץ על התמונה!

תוכלו לבקר באתרנו  bestmatsberim ולקבל מידע נוסף על כל סוגי המצברים מחירים לכל סוגי המצברים לפי סוג הרכב גודל המצבר ותכונותיו.

דילוג לתוכן