שישה דברים שלא ידעתם על מגרש פירוק רכבים 

מגרש פירוק רכבים

איך דמיינתם מגרש לפירוק רכבים? בית קברות לרכבים עתיקים? אז זהו, שלא כך. גריטת רכבים במגרשים ייעודיים אינה השלכה של הרכב לפח האשפה – זו פרוצדורה משתלמת שמהווה פתרון יעיל לרכבים ישנים ותקולים. במאמר הקרוב, נשבור כמה מיתוסים שגויים לגבי מגרש פירוק רכבים, ונסביר מדוע גריטה היא מוצא יעיל לרכבים בעייתיים.

זה פשוט לתת את הרכב במתנה למדינה – לא נכון. כשאתה מוסר את הרכב שלך לגריטה, אתה מקבל תמורתו מענקים בגבהים משתנים – בתנאים מסוימים, המחיר יכול להגיע לשלושת אלפים שקלים. עסקה משתלמת למדי.

אולי אצליח למכור אותו לנסיעה – לא מדויק. שוק הרכבים המשומשים היום נמצא במאבק קיומי יומיומי. היפטרות מרכב נעשה תהליך מייגע ומתיש מתמיד. הקונים מועטים, הדרישות שלהם גבוהות והמחירים שהם מוכנים לשלם נמוכים משמעותית מהמחירון. לפיכך, הסיכוי למכור בשוק החופשי רכב בעל פוטנציאל גריטה הוא נמוך ביותר – בהתחשב בכך שאפילו רכבים בני פחות מחמש שנים מתקשים למצוא בעלים חדשים.

שווה לתקן אותו – לא מדויק. לפעמים, השמשה של רכב ישן עלולה להיות יקרה לטווח ארוך. היא לעתים קרובות בזבוז משווע של זמן וכסף, כשבסופו מתקבל רכב בעל אורך חיים צפוי קצר, ועתידו מלא בהוצאות מרובות ובלתי צפויות. חבל על הטרחה וכאב הראש. כדאי ומשתלם לכם למכור את הרכב לפירוק.מגרש פירוק רכבים

זה מזיק לסביבה – לא נכון. רכבים ישנים המוסרים מהכביש דווקא מועילים לסביבה. הרכבים שעוברים גריטה הם בדרך כלל ישנים ומזהמים, ולכן ככל שיקוצרו ימי הנסיעה שלהם על הכביש – כך נרוויח אוויר נקי יותר. כמו כן, אחרי שהרכב עובר גריטה במגרש לפירוק רכבים, החלקים שלו מועברים לשימוש חוזר, ולא נותרים חסרי שימוש. הברזל המופק מהרכב נמסר למחזור כך שלא מתבזבזים משאבי טבע יקרים בתהליך זה.

זה בטח כאב ראש – לא נכון. להיפך – גריטה היא התהליך המהיר ביותר להיפטרות מרכב ישן, והיא דורשת רק את מסירת הרכב וביטול רישיונו. כך תוכלו לדעת שעול הרכב המעיק מוסר מעליכם, והוא לא גורר התעסקות מיותרת או בזבוז זמן נוסף.

כדאי לשמור את האוטו לילדים – לא מדויק. כאמור, תחזוקה של רכב ישן מלאה בהוצאות עתידיות לא צפויות על תיקונים וחלפים הנהרסים במהירות, כתוצאה מהבלאי הרב של הרכב. כמו כן, רכבים ישנים נוטים להיות שתיינים כבדים של דלק, ואפילו של שמן במקרים של מנוע ישן. שמירה של הרכב לשימוש פשוט עתידי עלולה להתברר כאסון כלכלי וחור בכיס שיפול עליכם ברגעים לא נוחים.

אנחנו מקווים שהצלחנו לתת לכם תמונה מדויקת על מגרש פירוק רכבים. אתם מוזמנים להגיע גם כקונים מהצד השני של המתרס, ולהינות מחלפי רכב במחירים שפויים.  
אם הרכב שלכם עדיין שמיש לנסיעה – אנו מזמינים אתכם לקרוא אודות תהליך מכירת רכב במאמר הבא

דילוג לתוכן