מדוע מכירת רכב לפירוק היא עסקה משתלמת לכל הצדדים? 

קונה רכבים לברזל

מכירת הרכב לפירוק היא הדרך הקלה והמהירה ביותר בה תוכלו לקבל תשלום כספי תמורת רכבכם, גם במצבים שהוא אינו כשיר כלל לנסיעה על הכביש. לעסקה כזו יש יתרונות עבור כל הצדדים

אנשים שרכבם אינו תקין או שנתגלו בו ליקויים בטיחותיים חמורים וניתנה הוראה להורידו מהכביש, אינם מצליחים בדרך כלל למכור את הרכב לאנשים פרטיים, ורובם גם אינם רוצים להתעסק בכך מלכתחילה. במצבים כאלו האפשרות הריאלית ביותר היא למכור את הרכב לפירוק. בעסקה כזו, הרכב נגרר למגרש פירוק, ושם מפרקים ממנו את החלקים השונים ומוכרים את רכיבי המתכת לצורך מחזור. עסקה כזו היא עסקה אשר משתלמת לכל הצדדים ומיד נסביר מדוע.

היתרונות במכירת רכב לפירוק  

בשנים קודמות הפעילה המדינה בשיתוף משרד התחבורה והמשרד לאיכות הסביבה, תכנית גריטה שמטרתה הייתה לעודד בעלי רכבים ישנים למכור את הרכב לגריטה תמורת תשלום כספי בסך 3,000 ₪. כיום תכנית כזו קיימת אך במתכונת אחרת והיא אינה ריאלית עבור בעלי רכבים פרטיים או רכבים שאינם נוסעים 20 שנה על הכביש. קונה רכבים לברזל

בטרם נענה על השאלה מדוע מכירת רכב לפירוק היא עסקה משתלמת לכל הצדדים, נגדיר קודם באילו צדדים מדובר. הצד הראשון הוא כמובן בעל הרכב. הצד השני הוא בעל המגרש אשר קונה את הרכב למטרת פירוק. אך יש גם צד שלישי וזוהי הסביבה כולה.

כעת נוכל להתייחס לשאלה מדוע מכירת רכב לפירוק היא עסקה משתלמת לכל הצדדים, ונתחיל בבעל הרכב. יש מקרים בהם לא משתלם יותר להמשיך ולהחזיק ברכב. זה יכול להיות בשל תיקונים תכופים ויקרים, עלות גבוהה של אגרת רישוי ביחס לשווי הרכב, רכב ישן שאינו משרת את בעליו נאמנה וכן הלאה. לצד מקרים אלו, יש גם מקרים בהם ניתנת הוראה להוריד את הרכב מהכביש, כמו ניר המהיר רכבים לפירוקלאחר תאונת דרכים רצינית או בבדיקה אקראית של המשטרה בה התגלו ליקויים בטיחותיים חמורים ברכב. במקרים כאלו לא משתלם לבעל הרכב לפרסם מודעה ולנסות למכור לקונים פרטיים, והאפשרות הטובה והמהירה ביותר היא לפנות למגרש לפירוק רכבים, שם הוא יוכל לקבל תמורה כספית במקום לרכב בכל מצב. לצורך מכירת הרכב הישן שלכם תוכלו לפנות אל ניר שירותי מכירת רכב לפירוק. ניר ואנשי הצוות המקצועי שלו ישמחו לתת לכם מענה ולהציע לכם הצעת מחיר משתלמת לקניית הרכב שלכם לצורך פירוק.

מבחינת בעל המגרש, הוא מקבל אליו רכב שלמרות מצבו הלא תקין אפשר עדיין לעשות שימוש בחלקיו השונים וברכיבי המתכת שלו, אותם הוא מוכר למוסכים, סוכנויות רכב, תעשיית הברזל וקונים פרטיים.

מחזור חלקי הרכב תורם לאיכות הסביבה, אך יש גם יתרון נוסף וזו האפשרות להשתמש ברכיבים התקינים כחלקי חילוף משומשים אך מקוריים. אפשרות זו משתלמת מאד מבחינה כספית למי שזקוק לחלקי חילוף.

אחרי שמכירים את כל היתרונות, אין צורך להמשיך ולשאול מדוע מכירת רכב לפירוק היא עסקה משתלמת לכל הצדדים, משום שברור לכולם שבהעדר תכנית ממשלתית לגריטת רכבים, מכירת רכבים לפירוק היא האפשרות הטובה ביותר.

לצפייה בגלריה של מכוניות לפירוק לחצו על הקישור >>

דילוג לתוכן